Claras och min torsdag

Min torsdag som redan är långt inne på fredagen nu....
Hopplöst kan inte sova hur pigg som helst......
(men säkerligen inte i morgonbitti =(
Ska bara skriva ett blogginlägg sen blir det sängen illa kvickt.

I dag vaknade jag lite piggare detta verkar vara varann dags
grej... pigg som bara den ena dagen och nästa så rinner näsan.
Jag ska testa Christines dotters tips med D-vitamin och salt-
vattenssköljning.

Började dagen med att sjunga på Pinglan, Clara gjorde rörelserna
till Imse vimse spindel idag. Pappa brukar sätta på Mora träsk på
Sportify och rocka med Clara. Dom hade tydligen tränat Imse rätt
intensivt i går.

Clara på Pinglan


I dag öppnade net on net lagershop tänkte jag ska inte åka
dit men kunde förstårs inte låta bli. Det blev en externhårddisk
som jag ska ha som backup. Det blev en digitalfotoram, och en
skrivare sedan lite annat diverse *billigheter* som godis, dricka,
ljus, ramar, ficklampa!

Clara åt sin första varmkorv där, dom bjöd på det och mums vad
hon smaskade i sig =)

Sedan var vi till Maxi och handlade och i dag fick Clara åka kundvagn
för andra gången. Jag spännde fast henne med ett spännband och
hon satt klockrent och jag behövde inte oroa mig att hon skulle trilla ur.
Hon älskade att sitta där och leka med scannern. Hon tjöt av lycka så
folk tittade på oss och skrattade!!! Vi hade jätte kul både Clara och jag!

Clara älskade att sitta i kundvagnen


Clara sover oftast bara en middag om dagen och då blir den lite längre.
Hon vill lägga sig runt sju på kvällen, gosa lite och äta vällingen och sedan sova!

I dag fick jag hem våran sulky en Brio Sport som min syster haft till sin dotter.
Men hennes dotter ville aldrig åka vagn, så den är som ny!!! Den har jag tvättat
upp och snyggat till så i morgon ska vi nog ut och prov åka lite =)

Nu har jag tillbringat nog med tid här vid datorn, bloggat och lagt ut tradera
annonser igen! Tänkte att jag skulle dra in lite julpengar det behövs =)
Claras 74 garderob ligger ute nu =) *Hahahaha*

Nattinatt på er alla som sover!!!

Ps. Jag hörde kudden ropade på mig nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0