Fireproof



I dag var vi i väg och tittade på en film Fireproof =)
Det var en liten cup från min sida... jag tog med min man
och hans son. Filmen handlade om en brandman och hans
fru och deras relation dom hade varit gifta i sju år!
Jag hade inte sett filmen men förstod att den skulle väcka
ett och annat hos mig och min man =)
Efter halva filmen förstod han min cup ;-/ Hmmmm... han
förstod vad jag var ute efter *Hahhahaha*

Mycket sevärd film om kärlekens upp och ner gångar....
Fimen var även *lite* actionfylld även komedi alltså allt i ett.

Ett ordspråk jag hörde en gång...
Äktenskapet är 30% kärlek och 70% vilja tål å tänkas på ????

Av mig får filmen faktiskt 5 av 5
Se den tillsammans med din partner!!!

=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0