Grattis 1-åringen!



I dag har vi varit på ett års kalas och ätit tårta, ja bara jag Clara får
allt vänta med det =) När hon fyller ett så ska hon få en alldeles
egen liten tårta att äta. Hon kommer nog mest att kladda ändå!!!

Men i dag var det en annan liten tjej som fyllde ett år grattis säger vi!
Clara var mest förvånad under kalaset det var massor av barn och full fart.
Födelsedagsbarnet fick en jätte fin läragå vagn som hon var så nöjd
över.

Jag fångade henne på bild när hon lekte med lampknappen det var
jätte kul att trycka av och på.... hon ser verkligen skyldig ut... ja jag får
inte men det är så kul juuuuu....jag vet inte om hon ville ha disco men
det är väl lite väl tidigt *Hahahahaha*

Trevligt kalas det tackar vi för =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så kul att ni kom på Vanessas kalas verkligen kul alltså. Tack för de fina presenterna.



Ja jäklar vad Vanessa ser skyldig ut på bilden där hon trycker på lamp knappen =)



kram

2009-11-05 @ 01:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0