Hemma igen...

Ja nu har man varit i Stockholm med jobbet och det var hur trevligt
som helst =)

Jag satte mig på tåget å tänkte nu Nettan är du bara Nettan i ett
dygn!!! Slappna av helt =) Och det gjorde jag! Dansade så kroppen
värker....

Kvällen började på Golden hits och slutade på Spybar....


Bilden är lånad från spybars hemsida

Tack alla som var med och gjorde det till oförglömlig kväll/natt!!!

Henrik var pappaledig med Clara och det hade gått så bra, jag
trodde inget annat heller =)

I dag ska Clara till hud igen det är tredje gången dom ska kolla
på hennes kärlmissbildning i armhålan.

I natt har hon hostat som bara den astmaliknande igen, ringt
läkaren vi behöver nog lite ventoline.
Vill att hon blir frisk nu så vi kan ta vaccinationen.
Sebbe ligger nerbäddad han har tappat rösten helt!
Det går bara runt här förskylningarna =((

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0