Hosta som inte vill ge sig =(

Clara hostar fortfarande, ska hämta ut lite hostmedicin i dag.
Hoppas att den ger sig sedan. Hon får inte ta influensavaccinet
så länge hon hostar.... Vilket gör att vi kan vänta med beslutet
ett par dagar till. Vaccinet är ändå slut just nu på Läkargruppen
sa dom, kommer inte förrän slutet på veckan.

I morgon ska jag åka till Stockholm med mina arbetskamrater
på Golden hits det ska bli riktigt kul!

Var och simmade i går med Milla 40 längder och en längd bentramp.
Fy tusan vad det kändes =) Bentrampet...... känns i sätesmuskeln i dag!!!
Vi hade kaffe med oss och passade på att ha lite tjejsnack också =)

Nu ska jag tona håret så att jag känner mig lite fräsch när jag ska
till storstan *ler*

Blir en promenix ner till stan i dag å apoteket =) Men vädret lockar
inte speciellt mycket i dag heller!!!

Kram =)


Kommentarer
Postat av: Emma

BVC har vaccin, det är slut för vuxna men inte för barnen. Drop in mån-tors 15-17. Jag var där igår med Alva och vi hann få innan det tog slut för dagen, det kommer in mera idag. Du kan kolla på deras hemsida http://www.praktikertjanst.se/templates/News.aspx?id=39273

Jag fick höra att så länge dom inte har feber så är det ingen fara och dom kan vaccineras, Alva hostar också litegrann fortfarande.

2009-11-17 @ 13:09:37
URL: http://hemmahosmammaemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0