Mig äger ingen



Var på teater i dag Mig äger ingen, den var så bra!
Efter första akten så kändes det si så där, jag tänkte
att jag kanske haft för höga förväntningar.
Men sedan i andra akten så var den otroligt bra och
fängslande, lite rolig i bland men mestadels sorglig
och ledsam. Mycket bra spelat av samtliga men
speciellt han som spelade pappan. Jag är mycket
nöjd med teaterbesöket. Gillar ni att gå på teater så
ska ni absolut se den!!!

Ja helgen har rullat på med en liten dotter på dryga
10 månader så är man sysselsatt =)
Har pysslat lite här hemma i helgen gjort om lite i
sovrummet.  Varit med min brorsdotter Sanna på stan
och shoppat kläder till henne, sedan var vi och tittade
på Sebbes hockey match i Sura!
En mysig dag med henne.

Min älskling har nu kaklat färdigt väggarna i badrummet.
Jag får nog ett nytt fräscht badrum till Jul =) Ska bli kul=)
Få se om vi hinner göra färdigt hallen på övervåningen
också till jul!

Har haft mycket värk i kroppen, värre än vanligt nu
efter jag varit sjuk. Vill bara bli pigg nu.... och komma
i gång att ut och gå och simma igen!!!

Clara pratar mer och mer i fredags sa hon tack och puss.
Hon säger mamma, pappa och ampa (Lampa) När hon
säger puss så låter det som pooss!
När jag säger mamma puss till henne brukar hon ge mig
en puss, så gullig!!!

Farsdag i dag =) pappa Henke fick en ny tröja och en
filmbox!

Grattis alla pappor på er dag!!!

Nu blir det en kopp te och lite söndagsfilm i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0