Ren bil....


I dag fick bilen sig en omgång dammsugad och urtorkad, mattor
rengjorda fönster putsade. Sedan begav sig Clara och jag till OKQ8
för en tvätt =) Oservera att takräcket sitter på =/
Hmmm... Jag tog och avfettade in hela bilen och köpte programmet
renast (då fick man en aftonbladet på köpet) Körde in den avfettnings
nerdränkta bilen i tvätten och startade.
S.H.I.T takräcket jag letade förbrillt efter röda stoppknappen hittade
den till slut. Ringde på personalklockan och en dam kom =)
Försökte få bort takräcket men det gick inte så OKQ8 tanten och jag
beslutade att vi skulle prova ändå å se så fin bilen blev =)
Det gick bra!!!!

Förrutom det så har Clara, Dogge och jag promenerat lite i dag oxså.
Skönare väder i dag än igår....

Packat 13st tradera paket och mailat pengarna sitter redan på kontot
så nu är det bara att posta =)

I dag är det tisdag och det innebär att kvällen avslutas med Desperate
Housewives jiiiieeee!!!

Ha en bra tisdag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej,

ursäkta att jag hoppar in i din blogg såhär, men jag såg en bild på den "mina första år" bok som du köpt till dottern. Jag har en likadan till min, och nu behöver jag en till, och jag vet inte vart man får tag på dem. Till det hör att jag bor i spanien,så jag kan inte springa runt och leta... Du kommer inte ihåg vart du köpte din? Tack jättesnälla på förhand!

2009-11-03 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0