Vädret suger =(

Jag har inget emot hösten men nu tycker jag det suger.
Konstigt klimat varmt, fuktigt, regnigt och gräsmattorna
är gröna och vi närmar oss december!

Men läste i vlt att närmare helgen tittar solen fram =nice!

I går skulle vi ta det lugnt men det slutade med att vi
storrensade källaren igen.... Vart kommer allt i från?

Vi har bott i huset i tre år nu och min son sa hur fick vi plats
i lägenheten mamma? Ja det undrar jag också!
Men nu ligger det ett berg utanför husknuten och mer ska
väck! Så skönt att rensa =)

Ska ta vinden nån dag också!!!

Måste ta å rycka upp mig och gå ut en promenad vovve ska
ut och Clara och jag behöver frisk luft!!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

vi har bott i lägenheten i 2 år och vi har fullt i källaren redan =) Och då har vi rensat flera gånger men ändå fylls det på! Hur kommer det vara för oss om 10 år?? Oj oj =)

2009-11-23 @ 13:44:36
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0