Beslut...

Sebbe har beslutat sig för att spela i Sura =)
Juniorlag herrar. Han strålar nu är glad märks
att han kommit vidare och det är alltid skönt
när ett beslut tas =)
Inte så kul för oss med tanke att det är en bit
till Sura men men det är väl bara att gilla läget.
Det är fler från Västerås (4st) så vi får samåka
i allafall.

I dag har vi en hemma dag å bara myser!!!
Just nu kryper Clara runt och leker hon tar sig
överallt nu å i snabb takt!!!
Nu ser jag att hon gosar med Dogge =)
Dogge är underbar med Clara sånt tålamod!
En riktig familjehund vår söta vovve!

Nu ska jag ge Clara lite mat och nanna henne
i vagnen sen ska jag nog baka lite och sy lite!
Har lite mer projekt i mitt huvud, underbart att
vara hemma å ha tid till lite sånt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0