Besök i dag =)


I morse ringde telefon det var min vän Lina som ville komma på
besök, så hon med familj kom !!! Clara fick en liten present en
jätte söt mössa =) Tack tack!!!

Jag köpte min första julklapp i dag de ni!!! *Hahahahahaha*
Jag vägrar springa runt som en yrhöna i slutet av december och
bli urfattig dessutom och trängas och jävlas....
Näeee... då ska jag sitta med lite glögg i lugnan ro och njuta!!!

Och fira min dotters 1-årsdag oxså i lugn och ro!!!
Jag tänker inte köpa så mycket julklappar i år min krassa
föräldrapennings ersättning tillåter inte det =)

Nu ska jag gå ner i källaren och måla lite min man håller på
med ett projekt (hans idè) men han gillar inte att måla så det
får jag göra!

I morgon har Desperate Housewives säsongspremiär!!! Jieeeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0