Clara sjuk, arga snickarn...

Lilltösen är sjuk feber i dag som mest 40,3
Inte kul när dom små är sjuka =(
Dom kan ju inte berätta hur dom känner.
Men nu har Clara fått en alvedon supp och
den har verkat så nu är hon full av energi.
Men är så rosslig i andningen och hostar.
Kl. 02.00 ska jag ge henne en alvedon supp
igen. Det blir en lång natt verkar det som.
Svårt att sova när hon inte är pigg!!!
Jag hörde ett bra ordspåk en gång:
En orolig förälder är en bra förälder! *ler*
Det hör väl till att den dagen man blir förälder
oroar man sig för olika saker i olika skeden av
barnens uppväxt. Oron gör att man bryr sig!

I kväll har vi titta på arga snickarn, det spelades
in i Västertås närmare bestämt Tortuna.
Min mans firma PMC hjälpte till så min man
(rörmokare) var där samt ett par elektriker från
hans firma. Man skymmtade honom några gånger.

Men vad tusan, hur kan man bo som hon gjorde?
För mig är det obegripligt hur man kan utsätta sina
barn för denna miljö? Mössen tuggade på lilltjejens
napp???!!! Elen en katasrof hade ju kunnat hända.
Kylan, miljön allt detta pgav att att hon ville att barnen
skulle växa upp på landet och för att kunna ha sin
kennel....men till vilket pris???
Jajaja jag skulle iallafall inte sovit en natt i detta hus!!!

Tur att Anders fixade det då *Hahahaha* å min man å
alla andra som var där *Hahahahaha* Snyggt blev det!

Nu ska jag dricka mitt te.... Clara å älsklingen har somnat
i soffan nu!!!!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kan inte heller förstå hur man kan bo sådär me barn! Bara för att hon inte ville att dom skulle växa upp i betongen i stan?!! Är de bättre å växa upp på landet i mögel, fukt å kyla då lr?? Näe fy säger jag bara! Som sagt...tur att Anders kom å räddade barnen!

2009-10-22 @ 11:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0