Cyklister tror dom äger

I denna stad (Västerås) så tror cyklisterna att dom äger.
Nu har jag snart varit hemma ett år och många mil har
mina fötter vandrat runt i denna stad, på cykelbanor,
trottoarer, övergångsställen, stigar.... Och bane mig dessa
människor på cyklar tror dom äger. Går jag på plattorna så
är det fel?!! Går jag på asfalten så är det fel??!! Går jag på
högersida oxså fel vänster sida oxså.... Vad tusan ska jag gå.
Eller är det bara så att jag stött på tjuriga människor med kasst
morgon humör? Eller lunch humör eller kvällshumör???
Eller är det så att vi Västeråsare bara är så gnälliga???
Nu är det inte så att jag har gått i bredd eller tagit upp hela banan.
Näeee,,,,, utan bara gått med vagnen framför mig =/
Men samma sak är ju när jag agerar bilist dessa cyklister dom kommer
från ingenstans tjof ut i vägen bara....
Ja nu var jag gnällig men vad tusan dom tror ju dom äger!!!!
Äger som ungdomarna säger =))))

Ähhhh... cyklister på med ett leende å sluta gnäll!!!
Nu fick ni t.o.m mig att bli gnällig också!!! F....................................n

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller fullständigt me dej!!

2009-10-30 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0