Härligt när denna dimper ner i lådan =)



Speciellt när vi är hemma å snorar.... Inredning är ju så kul!


För en tid sen (ca.4 månader sedan) kom Claras farmor med en
lampa som hon fått av en annan släkting... Hon visade mig lapan
och undrade om jag ville ha den till Claras rum.
Jag tittade lite skeptisk på den å tänkte ja den duger väl som nattlampa.
*Hahahahaha* Efter att tittat lite på lampan tyckte jag den blev
finare och finare.....Sen när vi var på underbarabarn och hemmässan.
fanns den lampan lite här och där (Denna som jag fick hade nog några år
på nacken men inte en skråmma på den)

Nu när jag fick family living ser jag lampan där också.
Vilken tur att jag tackade ja till den, för den är underbar!

Finns på:

http://www.barnvanligt.nu/search.asp?keyword=kanin+lampa

http://www.houseofhedda.com



Likaså när min svärfar åkte till Ryssland köpte han en rysskdocka.
å wow vad dom är poppis då =) 500-1500:- Huaaaaa å Clara som
har en äkta hemflugen från Ryssland.....



Nu ska ja ta en kopp kaffe med nybakt bröd och läsa vidare i min tidning.
Har bakat i dag. Sebban ska nämligen laga potatis och purjolök soppa i dag.
Han har det i läxa, till soppa är det gott med nybakt bröd!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0