Helgen...


Babysim på fredags kvällen, pappa tyckte det var jätte kul och blev imponerad
av sin dotter. Avslutade kvällen med tacos och idol en familje hemma kväll!!!



Lördag kalas hos Oliver som hyllde 1år Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för
killen =) Efter detta kalas åkte vi och gratulerade H`s mamma och pappa.
Mamma i efterskott och pappa i förskott, dom fick biljetter till mig äger ingen.
Jag går med dom det ska bli spännande å se den teatern, tror den är jätte bra!
Jag älskar att gå på teater =)



Söndag en bara vara hemma å mysa dag! Men i dag är Clara lite extra pipig
vet inte vad det beror på =) Hon har väl bara en sån dag å det är jag ju inte
van vid eftersom hon nästan bara är glad och nöjd!!!
Hon kanske är trött i dag efter allt kalasande i går!!!



Carro har varit här lite i helgen å myst med oss, jätte roligt!!! Jag saknar henne
ofta sedan hon flyttat hemifrån =/ Älskar mina tjejer sötnosar!!!!

I helgen har vi tittat på Johan Falk filmerna såååå bra om man gillar svenskt!!!

Ska se på den fjärde i kväll!!! Å han är ju så snygg Joel Kinnaman....Håller med
dig Anna =) *Hahaha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0