Lidl inte att förakta.... *Hahhaha*



Varit och bunkrat upp med blöjor i dag på Lidl. Nu har jag testat
och provat alla möjliga sorter. Libero är bra tycker jag men minst lika
bra är faktiskt Lidl visst det är lätt att tänka "sånt skit" det gjorde jag
också men efter många tips och råd om dessa blöjor köpte jag två
paket och provade. Och ja dom är super, luktar inte så mycket när
det kommer kiss i blir inte en tung gelèklump i baken. Och har aldrig
läckt vare sig kiss eller bajs =)
Och priset gör ju dom inte sämre 75.-/pkt i bland är det extrapris som
denna vecka då kostar dom 65:-/pkt
*Gillar min plånbok att få en bra blöja till bra peng*

Om jag vore Sverker i plus nu så säger jag så här.....

-Pampers ni åker i sopptunnan!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha...alla blöjsorter åker väl i soptunnan tids nog??!!

2009-10-28 @ 19:31:42
Postat av: Anna-Carin

Jag sa ju de...dom e helt suveräna trots att det är Lidels.....Och jag var sååå emot dom först men fick lov att erkänna att dom är marknadens bästa blöjer till slut =)på alla områden..=)

2009-10-30 @ 19:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0