Loppi.se

En rätt så nystartad sajt med begagnade barnprylar.
Och såklart har jag fyndat igen!!!


Äntligen ska jag kunna duscha i lugn å ro!!! När Clara ligger och sover
middag och jag vill duscha (vilket jag gör i källaren) Så får jag stressa
s....n ur mig men nu så har jag inhandlat en babyvakt så att jag ska
kunna höra henne när jag är i källaren å duschar eller gör något annat.



Liten barnstol blev det också jätte gullig det är en klosslåda
och stol i ett. Jag hade tänkt måla den vit men nu vet jag inte
för den var i super skick!!!! Clara tyckte det var jätte kul att
ställa sig upp mot den och även att klättra upp och stå på den.
Hon har blivit så klättrig sista veckan och hon vill gå hela tiden
så ryggen håller på gå av på mig! Hon står nu långa stunder
själv utan att hålla i sig. Man riktigt ser hur hon längtar till att
kunna gå!!!!



SIST MEN INTE MINST......

En fischerprice abc- leksak med ljud. Och inte vilken som helst utan
förra ägarna var inte mindre än Martin Stenmark och Hanna Hedlund´s
barn. Jo det är sant!

På loppi.se rensar kändisar för livet! Dom rensar hemma lämnar in grejer
till förmån för Childhood.... Så bra tycker jag!
Bla.Kristin Kaspersen, Emma Wiklund, Katarina Janouch, Pernilla Wahlgren.

Jag tycker det är jätte bra och kul om man kan hjälpa till och dessutom få
något för det!!! Clara tyckte om leksaken i allafall!

Dessa tre grejer gav jag ca:450:- för med frakten och dom var i kanon skick.
babyvakten ser inte ens andvänd ut.... nypris ligger runt 800-900:- för den!

http://loppi.se/

http://www.childhood.org/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0