Lördag....

Här håller förskylningen eller vad det nu är? I sig....
Så segt börjar det bli, vill vara friska nu....
Men i dag hade Clara knappt nå feber får hoppas
att det håller i sig!!!

I kväll ska jag hem till bror och gratta hans dotter!
Som fyller 12år stora tjejen nästa gång fyller hon
tonåring ;-/ Herregud jag tyckte nyss min son fyllde
tonåring å han fyller 17år nästa gång.

Moaaaaaaaa.... vad tar livet vägen? Känns i bland
som man måste leva det i hög hastighet på motorväg!
Jag skulle välja om det gick att åka 30 på en liten
skogsväg i stället =( Men men det är ju så det är i dag
i samhället allt ska gå fort fort fot hela tiden????

*Funderar* Visst man kan påverka det till viss del,
men inte så mycket egentligen eller?
Nu ska jag åka på skogsväg = lägga mig å snooza
i dotterns mjuka hår, inte göra det jag borde (plocka
och greja)

Ha en trevlig lördag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0