Lugn dag...

I dag var vi hemma största delen...
Clara åt lunch strax före elva, klockan
elva somnade hon i vagnen på trappen
*ute* och sov i tre timmar vaknade två.
Shit jag var och kollade henne flera
gånger blev lite orolig juuuu....
Jag hann med att göra massor!!!

Sedan när hon vaknade gick vi till
Mikaeligården och sjöng,lekte och fikade!
Urmysigt!!!

I kväll har vi bara tagit det lugnt, H har kaklat
i badrummet =) Till jul ska badrummet och
hallen uppe förhoppningsvis vara klart!

H är och jobbar (rörmokare) i hallsta nu,
dom rotrenoverar några hyreshus.
I dag skulle han byta rör nere i en källare
där det ligger ett gammalt loppis!
Där fann han några tapetrullar jättegamla
typ 60-70 talet????
Han fick dom.... kolla in coola eller hur?!!!

Vet ej vad jag ska hitta på för kul med dom....kanske det blir en liten röd
fondvägg i källaren sen. Och kanske jag sätter upp en våd av den andra
i hallen på övervåningen!!! =) Vi får se....


Kommentarer
Postat av: Christine

Det knallröda tapeten hade jag i mitt rum när jag gick på högstadiet. Jag gillade den inte, men som fondvägg kanske den kan funka. Retro iallafall

2009-10-02 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0