Några happymeal har det blitt =)



Jaha detta var årets böcker från Mc donalds, som man får med när
man köper en happymeal för 32:- I en happymeal är det liten
pommesfrites, hamburgare, frukt el. grönsak och en liten dricka.
Och så en leksak vilka brukar vara bara s..t men när det är böcker så
tycker jag det är värt dubbelt upp!!! Familjen har fått hjälpa till att äta
upp happymealen för jag är inte så jätte förtjust i Mc donalds alls!!!
Bara deras fina böcker =))))
När jag var upp i Claras rum och skulle ta kort på hennes nya tillskott
som hon ska ha å läsa i framtiden.
Så hittade jag ett gäng happymeal böcker från tidigare år!!! Å wooow
jag hade 22st totalt jag har samlat lite sporadiskt sedan 2005
Dom kör varje år september/oktober 8st



Japp nu har Clara böcker i allfall =)))

Och påtal om böcker så var vi på biblioteket i dag och lyssnade på
saga och Clara fick en bok!!! Min första bok som alla barn i ett års
åldern får!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0