Olja i vällingen....

I går var Clara och jag på BVC för vägning och mätning.
Och lite 10 månaders kontroll!!

Min "lilla" prinsessa var 73cm lång och vägde 7860gr
Hmmmm.... jag trodde faktiskt att hon skulle vara över 8kg,
nog för att jag vet att hon inte är stor i maten men ändå =(
400gram på 2½ månad i vikt uppgång är inte mycket!
Hennes viktkurva hade dippat, lite kan det ju säkert
bero på att hon varit sjuk men det är ju bara en vecka
av 2½ månad.

BVC tanten sa att vi skulle ha 1-2 ts rapsolja i vällingen.
Jag hade även i vispad grädde i hemgjorda maten den blev
jätte fluffig och god Mums vad hon åt.... Och wow hon tycker
det ät jättegott!!! Så nu kommer hon nog gå upp bra i vikt!!!





Kommentarer
Postat av: Emma

Tror inte att vällingen blir godare av rapsolja, rapsolja smakar ingenting...

2009-11-02 @ 13:11:14
URL: http://hemmahosmammaemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0