Rosabandet = rosa = rosamånad= klämm på tuttsen =)

Tjejer.... Nu ska jag berätta en sak.....
Jag är livrädd att klämma å känna på
mina tutts. Joooo... å jag vet jag är inte
ensam om att vara rädd!!!
Klämm och känn stora som små....
Det är jätte viktigt!!!

När jag tog ett bad ikväll med ett ljuvligt
glas vin och en badbomb som jag fått av
mina älsklingsgrabbar.....
Så belv vattnet rosa... det fick mina tankar
att tänka på att nu är det oktober och det
betyder rosamånad och rosabandet.
Och det i sin tur betyder klämma och känna
på våra tutts.... ja våra bröst....

Stora eller små... förminskade eller förstorade
Gammal eller ung..... ja what ever......
vi måste känna på dom....

Så tjejer gör det nuuuuuuu inte i morgon eller
någon annan gång utan nuuuuuu.....
Visst är det skrämmande men det måste göras!
jag har gjort det!!!! Skönt!!!

När jag låg i badet så kom jag på en idè.
utamana mig, köp ett rosaband 25:- extra
alltså köp två ett till jackan och ett till att rama in
i en billig vit Ikearam och häng ramen på toaletten,
badrummet eller kanske i sovrummet.
Någonstans där du ser den så att den hela året
påminner dig om att känna och klämma!!!

Skriv en kommentar vid detta inlägg när du gjort det!
Jag sätter in en bild när jag fixat det!!!

Kom igen nu tjejer (eller killar varför inte göra det som
en present till din fru, tjej eller sambo) som bevis på
att du bryr dig om henne =)

Jag vet enligt min statistik att ni är rätt många som
läser min blogg =) å därför borde det kunna bli lite
kommentarer =) jag väntar med spänning!!!

Kram på er tjejer å släpp rädslan och klämm och känn!
Eller varför inte be er kille, sambo eller man göre det =)
*hahahaha*

Kram å puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag klämmer på dom nästan varje kväll när jag går å lägger mej!! Så nu vet alla de å...hahaha! Men jag gör de ju för att de är viktigt! I bland får man ju hjälp att klämma å ;-) hihihi

2009-10-03 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0