Så vackert...











Ja nu har jag varit på kyrkogården och tänt ljus och det var så vackert!
Vädret som det sa vara sista helgen i oktober 4grader och smådugg!!!

Men det är blandade känslor varje gång man besöker en kyrkogård.
Och möter döden, när jag tänker på döden så är det med blandade
känslor. Och värre är det när man har barn. I allafall är jag är livrädd
att dö från mina barn eller att mina barn ska dö från mig!

Ju äldre man blir ju medvetnare blir man ju också om att livet kan ändras
så snabbt!!!

Vackert var det i allfall och så fridfullt!!!

När jag åkte hem så var polisen i full auktion på köpingsvägen med
laserpistolen men eftersom jag lugn som en filbunke knappt höll
hastigheten alltså jag körde nog saktare än vad man ska där..... i dag
i allafall *ler*

Kommentarer
Postat av: Erika

Väldigt fint! Åkte förbi Skultuna kyrkogård i går kväll när vi var på väg hem. De är verkligen mäktigt me alla ljus.

2009-11-01 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0