Svininfluensa???

I dag läste jag att Miss Li haft svininfluensa symtomen
hon haft var högfeber, hosta, värk i kroppen och svårt
att andas =/

Precis så har jag känt nu när jag varit sjuk=(
Värk i knän, nedre delen av ryggen osv.... Hostar sönder
mig har nog magrutor snart igen efter allt hostande.
Svettningar, svimmningar alltså jag har inte svimmat men
varit väldigt yr.... Värst av allt är andningen det svider i
bröstet. I bland vaknar jag med panik och det känns som
nån sitter på bröstet å jag ska tappa andan.....

Kan det varit svininfluensa? Eller har vi bara varit jääätteee
förskylda tro...??? Ja jag vet inte!!!

Nu vill jag bara att alla här hemma ska bli friska, orkar inte
vara hängig nåt mer!!!!

=(((


Kommentarer
Postat av: Christine

Ja..nu verkar det vara Tildas tur att bli sjuk. Igår fick hon 39,2 i feber och det rinner i nästan, hon dregglar även i stora mängder. Hon har fått 3 tuggtänder nu, så det kanske oxå hjälper till. Idag har hon "bara" 38,8 i feber. Hoppas vi andra klarar oss.

2009-11-01 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0