Vi är på bättringsvägen nu.... tror jag =/

I natt har jag hostat som bara den.... men jag känner att vi
är på bättrings vägen nu.... Längtar ut...i dag tog vi en promenad
till Lidl i solen. Jag vet inte vem som var lyckligast jag, Dogge eller Clara.
Dogge sprang som en vettvilling *ler* han var överlycklig att springa i
alla lövhögar =) Clara bara mös i vagnen satt och tittade sig omkring!
Härligt med fin höst och frisk luft!!!

Nu ser man att Claras tand är påväg att spricka igenom.... förstår att hon
inte äter som hon borde. Dels varit sjuk och så nu tanden också.
Hon är alldeles svullen (det är framtänderna uppe)

Småbarn tips som funkar:
Stryck flytande alvedon på svullnaden =)

Nu är Henke på Innebandymöte och jag ska skjutsa Sebbe till en kompis!

I kväll ska jag ta ett varmt skönt bad och sedan se Desperata husfruar
och dricka en kopp te och så ska jag krama kudden kl.22  Har jag bestämt
mig för, jag är ju hopplös och är uppe på nätterna =( Orkar man inte i längden!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0