Vintage Stories KappAhl så läckert!!!


Inspirerade av gamla filmer och blekta fotografier har KappAhls designers
tagit fram denna kollektion med nostalgiska och lyxiga plagg!
Kollektionen fnns i begränsad upplaga så läckra och fina kläder jag blev alldeles
sjuk när jag såg dessa på KappAhl =) Min plånbok skriker nej nej Nettan mitt
hjärta säger bara en liten tunika eller nåt.... =( Och det fanns även till barn!
Såg en sån underbar liten kofta som jag bara skulle vilja ha till Clara.
Ja detta är verkligen min stil och smak! Begränsad kollektion så skynda till
KappAhl och spana in, känns som man hamnade i annan tid.....

http://www.kappahl.com/products/inspiration/Inspiration/Lookbook/

Källa: KappAhl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0