Wow sol igen =)

Otroligt det regnar på kvällar å nätter och så tror man att man ska vakna
till grå rusk men ack så fel jag hade.... Solen skiner igen =)
Inte kan vi klaga på höstens väder så här långt!!!

Just nu tonar jag håret och färgar lite bryn och just doing womenswork ;-)

Å mer av det blir det =( För i dags ska jag nämligen ta den där stryktvätten som
stått i månader....
Jag avskyr att stryka det värsta som finns! Min mamma är likadan så inte
konstigt att jag inte gillar det.... Ni vet det sociala arvet!



Just nu sitter min lilla vovve och tittar ut genom fönstret, grannen flyttar och
har hyrt en *gul* preem kärra..... Min vovve tror att det är farfar som kommer =)




Han börjar smått förstå nu att så är inte fallet så han lade sig ner i stället ;-)

I dag blir det smootie på välmogen frukt!!! Mummmmmmaaaa!!!!

 På eftermiddagen ska Clara och jag eventuellt träffa Max å Anna på lite fika
och lek!
Sedan klockan fem ska vi på ta igen tid på babysim i dag ska pappa följa med!
Sedan blir det fredagsmys!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0