Andreas Johnson sopade mattan.... ;-)



Ladys night...2980 tjejer + jag...... töntigt eller ej??? Men så jävla kul
f-n vad jag har skrattat.... Andreas johnson var grym, jag sa innan när
vi satt å åt att egentligen gillar jag inte Andreas Johnson men hua
han var så bra. Ja han sopade mattan Stenmark njaeee kändes som
han gjort sitt faktiskt =(  Och klipp dig!!! Vad är sexiga Stenmark?
Vart tog den lilla ......vägen? Ingen som vet ingen som vet =)
Skämt å sido jag tror att det var sista året för honom Andreas tar nog
över rodret nu vi får väl se???
Magnus Samuelson visade sig inte såmycket som man trott och inte
var det någon hit heller. Men Matte Karlsson wooooowwww säger jag
bara! Han fick en å annan tjej att tjoa ;-)
Mikael Tonving så rolig så underbar!!! Utan honom vore det ingenting! =)
Inte snygg men bara bäst!!!!

Rolig humor om jämställdhet, jag har skrattat mycket!!!
En kul kväll med tjejerna Tack!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0