Barkaby igen =)

Ja nu har jag varit i Barkaby igen *hahahahahahahaha*
det har blivit var tredje månad ganska lagom faktiskt!!!
Jag älskar att shoppa å kan jag fynda så är det ännu
roligare =) Jag passade på att ta en sväng dit när jag
ändå skulle hämta min svärfar på Arlanda.
Så Clara och jag åkte i väg vid tolv tiden vi tog en liten
sovmorgon och en lugn förmiddag först =)
Clara är helt fantastisk att ha med sig sitter som ett ljus
i vagnen och tittar trots att hon egentligen bara skulle vilja
upp å gå å krypa omkring!
Hon tittar stor ögt på mig när jag provar kläder =) Likaså
när jag sminkar mig och duschar och smörjer osv....
Hahaha hon blir en riktig tjej tjej tror jag =)

Mina fynd i dag blev:
Vagabond stövlar
2 st Peakbyxor
3st Boomerang tröjor
1st Inwear tunika
1st Inwear topp
New Balance gåskor till H
Barnkläder till Clara fråm Mexx
Nike väska som jag ska ha till
Claras saker (skötväska)
Strumpor




       Baggy jeans till Clara så coola =)


        Tröja & Tights i grönt läckert =)     En rea kläning/tunika

Jag är mycket nöjd =)

Clara å jag åt lunch där oxså, jag avnjöt ännu en gång deras
underbart goda mezetallrik *mumma*

Sedan bar vi oss av för att hämta farfar/svärfar på Arlanda som
landade 18.45 sedan åkte vi till Ransta och lämnade honom.
Clara fick lite presenter från Ryssland så gulligt!!!



   Väl hemma ca:21.30 hade min älskling fixat lite fredagsmys =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jösses vad du har fyndat! Vad roligt! ^^

Jag tänkte mig att göra något fynd idag jag med. Vi får se om jag har turen med mig. :o)

2009-09-05 @ 09:18:34
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0