Clara 9 månader i dag 20 september 2009


Ja vad säger man nio månader i magen och nu nio månader utanför *ler*

Clara äter själv och gissa om hon mös och njöt =) det blev å duscha efteråt!
Men att se hennes utforskande glädje var underbart hur hon vred och vände
på skålen. Slickade smakade grejade ja hon var sysselsatt en bra stund!!!

I kväll åt vi en riktig lyxmiddag (tycker jag) Rökt sik, rökt öring, rökt aborre
egen fiskad nere i Östersjön när vi var i Waldermarsvik mums!!!!
Med en super god kall sås receptet fick jag av svärfar:
Jag delar med mig den här perfekt att servera till fisk.

Kallsås:
2½ dl Creme fraische
2 msk Majonäs
Pressad citron
Några droppar Tabasco
Dill
Salt & Peppar

Mums!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0