Claras första teaterbesök....


I dag tog mamma med mig på nåt annorlunda....
Hon sa att det hette teater?!!!
I allafall jag fick ringa på en ringklocka å så öppna en farbror i 
hatt som hette Bertil.
Han sa välkommen Clara och ta med din mamma in också!

När vi kom in å så var det ett rum som var alldeles rött, röd matta
och röda väggar. Där inne fanns en tant som bara ville bara
dricka kaffe hela tiden och dansa till kaffet!!!

Jag satt fint i mammas knä och var alldeles tagen av deras uppträdande.
Tanten och farbrorn var jätte tokiga med sina prickiga kaffekoppar!
Sen när dem sa hej då!! Så drack alla mammor och pappor kaffe också!
Och vi fick krypa och mysa runt i den röda mattan!!!

Jag tycket det var så mysigt mamma med.... så vi ska gå på teatern en
gång till i morgon!!!! =)


Jag satte en lite sväng i tantens knä oxså....




Vi kröp runt å hade det mysigt....




Roliga bollar hade dom oxså....


Teatern hette Bubblan och är gjord för babysar 6-12 månader.
Dom som spelade teatern kom från Stockholm och det var så professionellt
och bra gjort. Allt från scen byggnad till att fånga dessa småttingars
uppmärksamhet =) +++++ av 5 möjliga får dom av mig!!!

Jag är så glad att jag åkte på den och tokig som jag är så åker vi och ser
den en gång till i morgon. Det var så kul och se Clara och hur hon iakttog
och lyssnade.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0