Då satt den....


           Ja då hade man "taggat" sig igen.... Jag är jätte nöjd!
           Men det ger ju mersmak så nu ska jag fixa till min fula delfin.
           Jag ska göra motiv med lilja och fjäril och en annan liten blomma!

           Det gick bra för miss C oxså, det gjorde inte så ont som
           hon trodde det skulle göra =) Vi firade med en fika på kajens
           efteråt. Nu ska den bara läka tvätta å smörjas!!!!
           Vart på stan å inhandlat lite presenter till lite barn som
           fyller år framöver.

           Nu ska jag ta en promenix med Dogge i det fina vädret!

       

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint det blev! Vad modig du är! ^^

2009-09-17 @ 16:24:30
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Christine

Riktigt snyggt. Nu blir jag oxå sugen på att göra nåt snyggt.

2009-09-18 @ 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0