Där rök min tradera inkomst typsikt....



Jaha ja....hade ingen blogg lust igår, min mobil balla ur....
Köpte den för ett år sedan.... kameran slutade fungera i
fredags. Och så gick det att inte ladda den i går alls.
Och så alla kort som måste föras över inte fungerade
det att ladda ner på datorn så jag fick föra över dom på H`s
mobil och det var inte lite kort. Batteriet dog, mobilen gick
inte och ladda och jag hade inte kopierat numren till simkortet.
Nu suckade jag högt =( Blllläääääääää........
H plocka i sär telefonen och satt och höll i laddningen så att
jag skulla kunna kopiera numren.
S.U.C.K oki jag tänkte jag tar ett gammalt lik som ligger i lådan.
Vilket jag gjorde ladda den förde in numren................
Oki den får duga ett tag har ingen lust att lägga pengar på
en ny!!!
I dag när min bror ringde så hörde jag honom, men han hörde
inte mig =( Då funkar inte denna heller tydligen microfon
dött.... så jag kunde bara messa.
Så ja det fick bli att köpa en ny, shit vad jag i bland hatar att
jag dragits med i detta media samhälle!!!!
Men en söt rosa mobil med bra kamera fick det bli!!!
Där rök tradera inkomsten + lite till!!!

Ähhhh...det är bara å glömma å gå vidare å sätta in lite fler
annonser på tradera!!!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0