Haaaahaa...teater...=)



Vad tokiga vi är å det tyckte nog dom som spelade teatern också.
När dom såg oss igen =) Köpingstidningen var där.... interjuvade mig
å Clara lite oxså eftersom vi gick en gång till, det är ju bra betyg!

Clara var lika faschinerad som i går men nu skrattade hon och kände
sig riktigt hemma. Hon som spelade teatern sa också det. Att det märktes
att hon sett den en gång innan. Clara skrattade på rätt ställen sa hon!

Jag kan tillägga att jag var inte den första som gick fler gånger det
hade hänt sa hon... Tur det då är jag väl inte helt skruvad *hahahahaha*

Kommentarer
Postat av: Katrin

Roligt att det vart lika lyckat idag också =)

2009-09-27 @ 00:22:57
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0