Jag är arg...

Känner mig så arg i dag....
Som jag berättade tidigare så rök ju Sebbe ur
hockeyn dom erbjöd honom spela med grabbarna
som är ett år yngre. Det var han och 10st till som
rök!!! Oki han höll inte hela vägen må så vara!!!
Han har inte heller en pappa som är tränare i VIK
eller är en polis kommessarie..... Och det innebär
att han inte har det förspännt på något vis!
För så är det det fungerar i denna hockeyklubb
och många andra antar jag!
Pedagogiska är dessa tränare och ledare inte heller...
utan spark i baken bara ut med dig!!!
Skiter väl i vad du engagerat dig eller så under
alla år! Inge efter snack ingen uppföljning!!!
Vi måste ju ändå vara medvetna om att det är
fortfarande barn vi har med att göra 16år då
är man inte vuxen. Och så kanske man har hela
sitt sociala liv och umgänge runt hockeyn!!!
Vilket inte är konstigt grabbarna har ju i stortsett
bott i hockeyhallen =(
Ähhhhh....fy fan lite mer pedagogiska inlägg i deras
verksamhet tack!!!!
Men det är klart det är ju bara män inom hockeyn
nästan!!! ;-/
Fy vad arg jag är!!!! Bläääääää!!!
Utveckla er lite VIK hockey!!! Lev på 2000 talet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0