Livet kan vara tufft!!!

I dag har Sebbe fått veta det han har befarat... =(
Han blir inte kvar i VIK hockey tio grabbar skulle bort,
han var en av dom!
Han har kämpat och kämpat för att hålla sig kvar, inte
missat en träning! Men det räckte inte!
Det här är livets hårda skola men den är tufft när man
är 16år.
Vissa får smaka på den lite väl ofta, hade hoppats att
han sluppit det igen. Med tanke på att han haft såna
motgångar och så tufft i skolan men ändå kämpat!
Å så nu detta också =(
Jag är mamma så visst är det klart att det gör ont i mig!
Samtidigt som jag vet att han kommer gå starkare ur det.
Ja så nu är det bara att fundera vart han ska spela nu.
Han har svårt att bestämma sig, han får sova lite på saken.
Sebbe älskar att spela hockey och det vill han fortsätta
med!

Ja Livet är tufft och i bland lite väl tufft!!!

Kommentarer
Postat av: Christine

Usch...blir så ledsen när jag hör sånt där. När man är 16år så är man ju inte färdig utvecklad, så jag tycker det är trist att man blir petad då. Om nåt år kan han vara bäst. Inte konstigt att många slutar med sina sporter i den åldern. Tycker det är starkt att han fortsätter kämpa.

2009-09-14 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0