Pinglan i dag igen.... =) Fotoföreläsning i kväll....



I dag har vi varit på Pinglan igen och sjungit å haft kul!
Tänk när vi var där första gången då var Clara 4 månader
och då tänkte jag vad mysigt det blir när hon kryper runt
och är med på ett helt annat sätt!!!
Ja nu är vi där Clara kröp runt och utforskade vyerna runt
omkring.... =) Nästa vecka är det inge Pinglan =( Tråkigt!!!

Nu i kväll har jag varit på en jätte bra föreläsning om fotografering,
på stadsbiblioteket. Den kostade 40:- och hela summan gick till ett
projekt (var vet jag inte missade vad han sa) Men mina 40:- gick till
barnsluncher i någon skola. Lunchen kostade 2:- ja då har jag bidragit
till 20st luncher det känns ju bra! Och så fick jag lära mig lite mer
om digitalkamera och dess funktioner!!! Tummen upp för det!!!

I morgon ska vi på barnteater i Skultuna det ska bli spännande=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0