Skönt nu efteråt ;-/

Hahaha ja jag var inte sugen å gå i väg på babysim i dag!
Men väl där blev det över förväntan, Clara älskar badhuset
hon tjoar i falsett av lycka! Hon bara älskar att bada!
Efteråt åt hon välling (Brukar ge henne välling hon blir så
trött och då är välling enklast för både henne och mig)
Sen somnade hon så sött, så även i dag hann jag med att
få en simtur så skönt!
Det belv bättre än vad det kändes i morse!!!!
I morgon blir det öppna förskolan och tandinformation på
BVC. På torsdag blir det sång/babyrytmik på Pinglan och
på fredag busborgen med Emma & Alva. Och på lördag ska
jag ha egentid med tjejträff hos Tina, ska bli så trevligt!!!!
En fullspäckad vecka med andra ord *ler*
Nu blir det eftermiddags promenix med vovven och lite
gunga, Clara älskar att gunga!!!!

Hon har blivit så stor är så framåt lilla tjejen, kryper, pratar
äter smörgås, rycker i allt som kommer i hennes väg.
Jagar vovven i gå stolen och skrattar åt honom, han tycker
nog mest att hon är dryg *hahahahahahaha*

Ha det gött!!!!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hej hej!! Va roligt med babysim =D Går ni på öppna föskolan på Odensvi?? Kram Katrin

2009-09-08 @ 22:06:26
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0