Stora rensar dagen i dag!!!

Nu jädrans rensas det här snart en full släpkärra så
skönt att bli av med en massa skit och jag fattar
inte vart man får allt i från och varför man spar gamla
skor kläder grejer som man ändå inte andvänder!
Skulle behöva ta ett krafttag på vinden oxså men
det får vänta.... nån måtta får det vara!
Men det är skönt för själen att rensa ut lite =)
Njutit av det vackra vädret också varit i lekparken
med lilla tösen å hon vill bara gå å gå å min rygg
värker eftersom hon inte går själv å jag måste hålla
i henne =) Hon är så söt!!!
I kväll ska vi äta nyrökt sik och aborre som svärfar
har hjälpt oss att röka det ska bli mumma.
Nu ska jag ta och dammsuga lite å sen blir det en dusch
innan lilltösen vaknar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0