Tack syster och kusinerna...

I dag var Clara och jag upp på vinden och hämtade kläder
som vi fått ärvt av kusinerna... nu är det dax att börja plocka
fram stl.80 Clara kan ha stl.74 men vi förbereder 80 nu....
Det är lite stort men det gör inget =) Å så mycket fint vi
hittade i lådorna..... tack tack säger vi =)

I dag har jag sålt lite grejer hemma till en tjej som ska ha
bäbis i november, bra att det kommer till andvändning.
Jag är ingen spara människa jag tycker det är bättre att sälja
vidare än å ha grejer högt å lågt som inte behövs....
Hon köpte badbaljan.pump och diverse grejer till amningen
och så lite småkläder oxså!!!

I morgon ska jag till Hökåsen (grejbytardagrna) och lämna in
det sista jag har!!!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0