Tatto i morgon ;-)

Japp tomorrow är det dax jag och miss C ska tatuera oss =)
Inga stora, men nog för att miss C ska bli lite pirrig (tror jag)
Det kommer gå så bra och vi kommer bli så fina så.
Vi ska tatuera in våra barns namn på underarmarna i skrivstil.
Kul ska det bli!!!

Å på fredag ja då ska jag och halva västerås kvinnor gå på
Ladys night det är fjärde året jag går och det ska bli skönt att
få skratta lite =) Jag, svärmor, och svägerskorna......
Att vila mina ögon på M.S för ett par timmar är helt okej också!!!

Nu ska jag ta mig ett varmt skönt bad!!! Sen blir det att mosa ner
trynet i kudden och drömma nåt mysigt!!!
Nattinatt!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Spännande! Jag hade varit så grymt nervös! :o)

Lycka till idag!

Kram

2009-09-17 @ 10:53:26
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0