Underbar dag!!!

I dag har jag pussats, lekt, kelat, gosat, myst!!!
Och haft en underbar dag!!!

Clara och jag har varit och badat nu är det bara
en gång kvar på våran babysim kurs!
Men i morgon ska vi oxså bada för då ska det komma
en fotograf och ta kort under vattnet!
Vi ska oxså ta igen engång nästa vecka så då blir
det oxså två gånger på badhuset!
Förra veckan var vi oxså två gånger och det märks
Clara är jätte duktig, dyker och plaskar runt och tjoar
på badhuset av lycka!

Jag har bestämt mig för att inte gå kurs tre, utan vi ska
gå på klubben i stället!
Det är öppen badtid med insruktör och alla badleksaker
varje fredag. Då kan pappa följa med i bland oxså!!!

I dag har vi provat en ny öppenförskola Mikaeligården,
jätte mysigt! Lugnt och harmoniskt och jätte mysiga
lokaler dit kommer vi absolut gå fler gånger =)

En mycket mysig och fin dag!!!

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0