Uppdatering....

Inte haft nån blogglust men här kommer lite...

Åhhhh...vad UNDERBART september väder det har varit denna veckan.
September och oktober är de bästa månaderna på året tycker jag!
Trots att jag vet att ni är många som tror att jag tycker sommaren
är bäst den är självklart också underbar! Men jag älskar hösten!
Alla årstider har sin charm även mörka november =)
Men hösten med den friska luften och solen även regnet kan ha sin
charm också! Men nu precis innan löven faller och fortfarande är gröna.
Solen skiner och luften är frisk och skön då är det så ljuvligt!
Och att få vara hemma med lilltösen och bara njuta gör ju inte saken
sämre precis..... *stort smile*

Promenixat har det blivit mycket denna vecka!

Torsdag:
Då blev det självklart babyrock på Pinglan så kul för både mig och Clara.
Vi träffade Emma och Alva där mysigt!
Sedan träffade jag min bästa vän och hennes lille son på stan.
Vi åt lunch och mös även min store son anslöt sig en kort stund kul.
Vi shoppade en varsin tunika också alltid kul att shoppa!!!
Sedan beställde vi tatuerings tid så på torsdag smäller det! =)
Min älskade vän är lite nervös så hon får börja, kanske måste jag hålla
handen också *Hihihihi* Vi ska tatuera in våra barns namn!

Fredag:
Promenix till busborgen Clara börjar känna igen sig där nu.... bara älskade
bollhavet! Lite lunch blev det också sedan promenad hem genom stan
vilket är livsfarligt *råkade* slinka in på Strands skulle bara köpa nya fräscha
dreggellappar åt Clara men *råkade* få med två klädes plagg också, dom
reade ut Molo och dom har ju så balla grejer!!! =)
Sedan var vi ut till Lycksta och tittade på M och E och O hus och det blir ju
så fint!!!

Sedan fredagsmys med pizza, idol och kändisdjungeln!!!
jag brukar inte följa idol men har gjort det denna vecka och lite kul är det!

Så var slutet av våran vecka!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha!

Ja du,det blir att hålla

handen hårt!

Det var väl den 17 oktober?

Kram Milla

2009-09-12 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0