Urk vad det öser ner =(

Usch vad det öser ner ute helt sanslöst och vovve måste ut och kissa!
Har ingen lust men det måste göras oavsett väder =)

I dag har Clara och jag varit på pinglan och sjungt.... Sen tog vi en tur
ner på stan och fixade lite ärenden... apotek, strumpor till Clara, och
festblåsa till mig, ska på 30-års fest på lördag!

Tonat håret i dag också!!!!

Clara och jag har varit i lekparken och hon har invigt sina fina Nike skor
som hon fick i doppresent. Hon var lite så där halvskeptiskt och tittade
förundrat på dom =)

Mysig dag med min älskade dotter!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig,fy fan vilket skitväder =) Tur att man ska jobba ikväll.

Duktig Clara är att använda skor. Inte så att hon slet av dig dom då?

Försöker lära Vanessa att använda skor ,men hon bara sliter av sig dom snabbt som sjutton =)



Ha de bäst /kramar ifrån Sandra o Vanessa

2009-09-04 @ 10:33:02
Postat av: Nettan svarar:

Hej Sandra!

Äntligen vågade du dig på att skriva en kommentar jätte kul! Näeee,,,, Clara ville inte slita av sig dom. Inte än i allafall! =)

Är du ledig nåt nästa vecka vi kanske skulle ta å träffas på busborgen? Kram

2009-09-04 @ 23:43:36
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0