Utflykt hela eftermiddagen härligt!!!


Clara i vasaparken!!!



Vi matade änderna.....




Dogge tyckte det var mycket intressant.....-




Clara kollar in änderna lite skeptisk....



Ännu mer fundersam.....



Efter vi matat änderna åt vi en banan och drack lite vatten....
Å så fick Clara en docka som vi packade upp som vi inhandlat på
Zetterlunds......


Å den var kul att utforska.....


Hmmmm...vad är nu detta.....???



Dockan levde lite farligt till och från......


Vi hade en underbar eftermiddag promenerade drygt en mil....
Dogge var nöjd.... Jag var nöjd......Clara älskar att sitta i sin vagn
och titta på allt runt omkring sig..... Hon ville absolut inte sova fast hon
var jätte trött!!! Å september har ju varit helt underbart i år.......
Så fint väder å så varmt!!! NICE......
Jag vaknade och kände mig lite seg lite låg och hade värk.....
Men denna promenad med min älskade dotter var som balsam för
själen! Livet kan vara bra härligt om man väljer det!!!!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vilka underbara dagar ni verkar ha =D

2009-09-24 @ 10:08:15
URL: http://kanskeendag.blogg.se/
Postat av: Katrin

Nej du har inte hjänsläpp =D det är en bra kompis som jag har adopterat som min syster =D Har även en store bror.. har man inga egna får man leta reda på några och adoptera =D

2009-09-24 @ 19:00:42
URL: http://kanskeendag.blogg.se/
Postat av: Christine

Hon har blivit så stor. Det går alldeles för fort tycker jag. Tilda har oxå en docka, men det är mest intressant att peta i ögonen på dockan..ler..

2009-09-24 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0