Aprilskämt eller bara äckligt?


Fick detta på mailen nu i kväll undra om det är ett aprilskämt eller rent
allvar? Hmmmm....Texten syns dåligt men det står att Diesel kommit ut
med ny variant av kalsong Diesel care less med ett bakteriehämmande
ämne så att man kan andvända kalsongen i en vecka =)
Brun bakdel undra varför????
Hahhahaa det måste vara ett aprilskämt usch vad äckligt en vecka!!!!
Bläääääää!!!

På tal om aprilskämt jag åkte dit i dag =( 
Min man messade mig och skrev:
- Gumman kan du gå ut och titta på bilen jag råka köra på den lite med
firma bilen i morse. Jag var ut och tittade men såg inte något!! Pusspuss

Sagt och gjort i morgonrocken och mössa går jag ut kikar och synar
bilen.... messar tillbaka att jag inte ser nåt!

Mobilen ringer....det är min älskade man, står du ute nu?
Näeee jag är inne, men jag var ut och så ingen skråma!!!
APRIL APRIL

Snacka om att åka dit ordentligt!!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha...ja men kallingarna är ett aprilskämt! Kan inte va nå annat!



Jag åkte också dit i går. En kompis lurade mej. Faaan kände jag bara. Jag hade lovat mej själv att inte åka dit. Sen lurade jag mor å far. hihi...



2010-04-02 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0