Bllllllääääää årets första =(



U.S.C.H i dag tog vi första fästingen på Dogge stor som ett hus!!! Blääää
jag hatar dessa äckliga djur!!! Huauuaaaaa!!!!

I kväll lagade min älskling maten nästan i allafall *Hihihihi* Grillat kött
med dragonpotatis och sås och sallad mums!!!

Tittade på talang jag glömmer alltid så ska det låta =( Talang är inget vidare!
Nya serien njaaaaeeee jag SAKNADE solsidan!!!

Hittat fjärrkontrollen under en sittandes docka i en fotölj i Claras rum!
Anar att en annan lite busig kusin till Clara varit i farten *Hahahahaha*
Den låg lite väl snyggt där i gömman Clara är än så länge lite fummlig!
Så dockan borde ha suttit lite mer ostyrsligt!!! *Hahhahaa* Kul var det i allafall!

Nu ska jag lägga mig och hoppas på fint väder i morgon =)

Nattinatt allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0