Brrr...vilken ruggig dag i dag...kallt!



Clara och jag packade oss i väg till badhuset på förmiddagen, påväg
dit såg vi denna lilla sötnos. Vi stannade och tittade en liten stund!



Ny fin parkbänk bra mycket mer inbjudande än dom vi såg påväg till
Vallby friluftsmuseeum. =)


Kallt och ruggigt i dag det fick bli jacka + regnjacka och mössa på!!!



Efter badhuset gick vi ner på stan, jag skulle till tandläkaren -510kr
för att få veta ännu engång att jag har kanon tänder!!!
Det drog ut på tiden så Clara fick äta lite smörgås påväg hem!!!
Tittut rätt mysigt här inne i min vagn, bra mycket torrare och skönare
än för mamma i allafall!!!


Min käre man kom hem i måndags och sa att han börjat tänka på kosten
så att han ska komma i badbrallorna till sommaren. Han har dragit ner
på kolhydrater och ökat intaget av grönsaker. Vilket innebar att jag måste
fylla på grönsaksförrådet....


När jag kom hem så hade det kommit ett paket från bloggfamiljen.se
jag hade blivit veckans medlem, kul!!!

Nu ska jag ta en varm kopp te och sedan krypa ner i min sköna säng!
Läsa lite bok, just nu läser jag hemlös har precis börjat på den!
Beställde två pocket i dag på adlibris bästa sidan tycker jag bra priser
en pocket kostar endast runt 38:- och så är det fraktfritt!!!

Nattinatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0