En dag fylld av äventyr...

Dagen började hon Carro, hennes kisse var ju bara så söt!
Det tyckte Clara också, kaffe och wienerbröd svulla vi i oss!

Söta kissen som heter musli



Den planerade promenaden till Örtagården blev också som planerat var
ju så underbart väder i dag! Flygplanet som cirkulerade ovan oss var jätte
spännande Clara satt och pekade och pekade på det! Johannesbergs-
flygplats litet plan somflög lågt!



Efter vägem mötte vi även dessa två män *S*



Väl framme i mål fick vi kaffe och glass mums! Och träffa tre små söta 
vovvsingar som Clara först blev lite rädd för. Men efter en stund tyckte
hon att dom var spännande men med lite *skräckförtjusning* ler
Lite bus också med bollen!!!



En sån här händelserik dag kan få vem som helst super trött!!!


Vi har haft ännu en härlig dag tillsammans min dotter och jag!
Nu ska jag packa lite tradera paket igen, drygat ut denna föräldrapennings
månad med 1800:- igen... me like =)

Sen blir det hopp i säng min lilla tös har ensvisats med att vakna redan sex
så jag är lite tröttis *ler*

I morgon ska vi träffa tjejerna på T för lunch på Ikea och sedan ska jag på
ansiktsbehandling ska bli skönt!!!

Ha det gott!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

ja i dag va de verkligen skönt ute.

Låter skönt me ansiktsbehandling.

kram kram

2010-04-27 @ 22:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0