Fortsättning...


Minns ni att jag satt in vlt`s cow för ca: en vecka sen (30/3) I dag
kom fortsättningen ;-) Bra slut tycker jag!!!

I går var jag och vännen och simmade igen nu har vi fått vårat
Aktiv fritids badkort. Så nu går vi in gratis så super bra!!!
Nu kan jag ju simma och bada hur mycket som helst, jag kan gå dit
och bada med Clara på dagen och dit och simma på kvällen och behöver
inte tänka på att det kostar mig 43:- x 2 Räknade ut att jag spar in
ca: 400:- (10-kort kostar runt 400:-) i månaden på att ha ett sånt här kort!
Tummen upp för den förmånen!!!!

Sebbe fyller 17år på måndag så jag skjutsade nyss honom till friskis och
svettis köpte ett ½ -års gymkort i födelsedags present till honom. Så nu
är han där och tränar! Nu ska jag skjutsa lilla Sebban på fotbollsträning!
Känner mig som en taxi *Hahahahaaaa* 

Taxi Nettan var god dröj, har körning just för tillfället men kan ni vänta
30min så prata in ett meddelande =)

Tjingeling ha det gött i detta varannandags väder!!!!
Taximetern tickar =) 

Kommentarer
Postat av: Erika

hihi...då kanske jag ringer nån gång när jag behöver Taxi då.

2010-04-07 @ 22:04:00
URL: http://beppster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0