Fredag... ut å äta =)


EGOBILD =)

I dag är det helg igen hua det går bara för fort närmar oss maj med storm-
steg. Sol och blå himmel i morse men blev blåsigare å kallare på eftermiddagen.
Varit ute och lekt på tomten i dag bara myssssst! Nu ska vi snart ut och äta
på Hongkong Sebbe har valt det! Vi bestämde ju när Clara fyllde år och åt
på kolgrillen att vi skulle ut och äta varje gång någon i familjen fyller år.
När Sebban fyllde valde han Strike med bowling och mat. Sebbe har nu valt
Hongkong...Myyyyysss!!! Clara har knappt sovit i dag så hoppas hon somnar
i vagnen påväg ner så hon är pigg och glad på restaurangen!





Hon är så söt älskar att prova olika skor och huvudbonader hon är verkligen
tjej tjejig.... Hon blir säkert en sån liten tjej som älskar att klä ut sig kan jag
tro. Och hon springer runt och släpar på sin docka och vagn! Jag brukar
försöka leka lite med bilar och lego med henne. Men det slutar ofta i att hon
hämtar sin lilla docka!!! Söta unge!!!

Ha en trevlig helg alla!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej!

Hittade hit via bloggfamiljen som jag följer varje dag.Söt dotter du har. Min Emmy är ungefär lika gammal. Född 20 jan 2009. Kollade igenom din blogg lite och tyckte det var så roligt att se någon som haft lika svullna fötter som jag själv hade när jag var gravid:)Tur att de förvinner!Nu har jag hittat en ny trevlig blogg att följa. Kram Madelene från Leksand (har tyvärr ingen blogg, men ska försöka mig på att skaffa en)

2010-04-23 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0